ENTRYEXIT PUZZELS ONLINE
Wij ontvangen graag op
uw suggesties voor verbeteringen en uitbreidingen van deze website.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bij een EntryExit puzzel krijg je een vierkant raster dat
verdeeld is in regio's.
- Het doel is om een niet-snijdend pad te maken dat door alle vakjes gaat.
- Het pad mag elke regio slechts eenmaal binnenkomen en verlaten.
We vonden het een leuk idee om de puzzel voor te stellen als een hond die zijn hok moet vinden.
Lees de richtlijnen hieronder om de Hondenhok puzzels op deze website op te lossen.
- NIV: enkel puzzels van niveau 1. Tussen haakjes staat het aantal beschikbare puzzels.
- PUZ: vul het nummer in van de puzzel die je wil oplossen.
- START: de puzzel van jouw keuze is nu klaar om te worden opgelost.
- Klik op een vakje en maak uw keuze uit de 6 lijnen.
- Klik op NAZIEN✓ om de foute vakjes te tonen. Deze worden ROOD.
- Klik op OPL om oplossing te tonen.